06-30-946-9149   06-30-337-9391   06-94-371-204
  info@volvoalkatreszek.hu

Alkatrészek

Volvo 440 1989-1996

Volvo 440 1989-1996

A 440-es sorozatból a Volvo 384682 darabot gyártott.

A Volvo 440-es története a a 70-es évekre legvégére vezethető vissza,Galaxi Projekt révén. A gyártásba kerülést is sorozatos késések jellemezték. A motorháztetőt kinyitva a 80-as évek  jellemző káosz látható. A tervek 1000 kg-os autóról szóltak. A motorok:B18E B18F B18FT B18KP. Minden motor és váltó a Renaultból származik de,soha nem szerelték azokat a francia kocsiba. A hét évig tartó gyártási folyamat alatt 1993-ban volt egy számottevő változtatás. A 440-es megjelenését a 850-hez igazították. A karosszérián kivül-belül modernebb és strapabiró újításokat alkalmaztak. A 400-as sorozatot nagyon könnyen volt javítani. Semmi olyan dolog nem bonyolította a működést mint a mai autóknál. A sorozatra jellemző hibák a következők voltak:Ingadozó alapjárat,hőpatron hiba. A műszerfal és kárpitok nyöszörgése. Gyenge csavarodó karosszéria. A motorok kompresszió vesztése,250 ezer km felett. A sebességváltók önmagukat örölték fel,szinkrongyűrű törés. A motortartóbakok fáradása illetve hátsó omega-bak szakadása.Turbó feltöltők házának repedése és a sűrítő rész kopása. Vízhűtők pórusossá válása. Gyújtáskapcsoló hiba. Valeo tipusú önindítók elhasználódása a benzineseknél. Óracsoport hiba,szintjelző hiba. Kormányrásegítő motor és kormánymű szivárgása, kopása. Első futómű lengőkarjának kiverődése. Hatástalan kézifék,hátsó féknyergeg hibája. Hátsó kerékfelfüggesztésnél a lengéscsillapítók fáradása. Futóműkeret bölcső baleset veszélyes törése. Talán ez volt a legkomolyabb probléma a modellel. Az elektromos antenna fogasléc törés.  A modell meglepően kevés alkatrészből lett összeszerelve, de ez csak azért van, mert a négyhengeres motor kevesebb alkatrészből áll,és a konstrukció nagyon egyszerű. Egy 440-as 1991-ból B18FT motorral és kézi váltóval szerelve 4619 db alkatrészból áll!